maandag 26 november 2007

Project Docu

Na een korte onderbreking vanwege mijn keelontsteking ben ik weer met Çağla opgetrokken. Vrijdag moest ze naar de drukker. Ze gaat een roman insturen voor een competitie.



















Çağla moest ook haar huiswerk maken. Ze zit in haar eindexamenjaar maar krijgt opdrachten die je eerder voor het tweede jaar zou verwachten. Ze moet macro- en micro-opnamen maken van onder andere dieren. Ze wilde eigenlijk niet dat ik het zou filmen maar het is natuurlijk onderdeel van haar leven.












Dinsdag ga ik met haar mee naar de school waar ze lesgeeft. We gaan nog naar haar huis en daar wil ik ook haar moeder vragen over hoe Çağla is. Ze heeft veel ruzie met haar moeder dus ik ben benieuwd hoe dat gaat. Çağla moet tevens voor school foto's maken van demonstraties. En we gaan een vriend van haar bezoeken waar ze eens foto's van heeft gemaakt. Dit alles binnen de vier weken dat ik nog in Istanbul ben.

Geen opmerkingen: