maandag 26 november 2007

Op de uni

Maar wat gebeurt er nu eigenlijk op de universiteit van Marmara? Naast het in gesprek raken met slecht Engels sprekende maar zeer vriendelijke studenten volg ik nu nog twee vakken. Typografie op maandag en interactieve media op donderdag.

In de les typografie zijn er twee projecten gaande: Een gedicht typograferen en een liefdesbrief. Het gedicht hoop ik voor 17 december af te ronden. De liefdesbrief loopt langer door en zal worden tentoongestelt in het voorjaar. Door middel van emails zal ik het project blijven volgen zodat ook mijn brief getoond wordt.

Afgelopen maandag had ik de opdracht gekregen om een kort gedicht vorm te geven (welke eerst vanuit het Turks vertaald werd naar het Engels en later door mij naar het Nederlands).






















In de les interactieve media ben ik bezig met een website voor Çağla Cömert. Zij is tevens mijn onderwerp voor de documentaire. Het wordt een simpele website met een introductie waarbij ik videomateriaal ga gebruiken. Het woordmerk wat ik eerder heb laten zien wordt hierin verwerkt. Deze opdracht loopt tot eind januari en zal ook vanuit Nederland worden afgerond.

Geen opmerkingen: