maandag 3 september 2007

Kınalı

Zondagochtend vroeg op. Een Duitser, een Zweed en twee Nederlanders nemen de boot. Klinkt als een mop en is het ook bijna. We vertrekken samen met vier Duitse meisjes naar Kınalı, één van de prinseneilanden ten zuiden van İstanbul. Ons doel: bakken aan het strand. We kwamen aan. Een dik wolkendek zorgt ervoor dat de zon ons niet bereikt. Desalniettemin hebben we lekker kunnen uitwaaien aan het strand. Het was nog ruim 25 graden celcius. Aan het eind van de middag gingen we terug. Niels de Hollander wist nog een leuk dakterras waar het bier niet te duur was. Uitzicht over de Bosphorus (de foto´s moet ik jullie nog even onthouden aangezien ik mijn camera niet kan aansluiten op deze computer maar ze komen zeker).
Maandag hadden we geen les maar gingen we met alle studenten naar Topkapı Palace. Had voor mij niet gehoeven. Wel mooi hoor en al maar ik heb gewoon geen zin om twee uur naar een stel schalen te staan kijken. Ik was dus ook snel uitgekeken.

Geen opmerkingen: