maandag 3 september 2007

Hoop Fest II

Opnieuw een wedstrijd. Ik tref Ersın in het hostel. We nemen de bus naar Kadiköy. Ersın kan Alex niet bereiken en vreest dat we met drie personen moeten spelen. Dat betekend geen wissel. We lopen het veld op, weer in het oranje, zonder Alex. Onze tegenstanders zijn ook met drie man. Vergeleken met de vorige tegenstanders denk ik dat we een goede kans maken. Het gaat niet zo goed. Al na acht minuten krijg ik mijn vierde fout. Ik moet het veld af. Ersın en Alper spelen met z´n 2en verder. Ze blijven scoren maar na twintig minuten staat het 17 tegen 10. Voor ons is het toernooi voorbij. We halen onze gratis ijsthee op en nemen de taxi naar de Universiteit van Marmara. Daar spelen we nog een partijtje basketbal.
Ik kwam laat aan bij het hostel. Bijna alle Erasmus-studenten waren al vertrokken naar het housewarming-feestje van onze medestudente Juliet. Samen met de studenten die in het hostel bleven ben ik wat gaan eten. Als ik iemand had kunnen bereiken die op het feestje was had ik waarschijnlijk de bus gepakt. Nu lag ik om twaalf uur in m´n nest. Op een zaterdag.

Geen opmerkingen: